Wrzątek wlany do kubka sprawia, że umieszczony na nim obrazek przedstawiający niedźwiedzia polarnego zaczyna znikać. Jeszcze kilka stopni więcej…i, tak jak za sprawą efektu cieplarnianego, pewne gatunki zwierząt, w tym niedźwiedź polarny, przestaną istnieć.
Za przyspieszające globalne ocieplenie odpowiedzialny jest generowany przez człowieka wzrost emisji gazów cieplarnianych oraz koncentracja tych gazów w atmosferze. Dlatego tak istotne dla fundacji WWF, autorów kampanii, jest uświadamianie skali tego problemu. Kupując przygotowane na potrzeby kampanii kubki odbiorca wspiera działania WWF mające na celu ochronę wybranych gatunków przed zagładą. Pomysł na kampanię nie jest innowacyjny, pojawiał się już w przeszłości, z pewnością jednak każda forma dotarcia do odbiorcy w tym z wykorzystaniem przedmiotów codziennego użytku może mieć znaczenie. Jak mówi Tobiasz Adamczewski z WWF Polska, wpływ człowieka na globalne ocieplenie nie jest kwestią wiary, ale potwierdzonym przez 97% naukowców faktem. Więcej na temat walki z globalnym ociepleniem można znaleźć na stronie wwf.fr.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
08.08.2022
Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej