logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  27.02.2008

Niechciany prezent

Your browser does not support the video tag.


Niechciany prezent przekazywany niemal co minutę dziecku przez matkę. Brytyjski UNICEF zainicjował 27 lutego kampanię społeczną pod hasłem "Do you want a gift?". W kampanii reklamowej udział biorą Claudia Schiffer, Roger Moore, Gwyneth Paltrow i Jemima Khan.

Celem akcji jest zmotywowanie odbiorców do działań mających na celu prewencję przed wirusem HIV wobec nowo narodzonych dzieci.

Kampania rozpoczyna sie 4-minutowym filmem, z narracją Gwyneth Paltrow, pokazującym "niechciany prezent", czyli wirusa HIV przenoszonego z matki na dziecko. Zjawisko to występuje szczególnie często w tzw. krajach rozwijających się. Tylko 1 na 5 matek otrzymuje odpowiednie lekarstwa powstrzymujące transfer wirusa. Koszt takiego leku to niecały 1 Funt. Dzięki niemu 98% kobiet może urodzić w pełni zdrowe dziecko. Dzieci z HIV w większości nie dożywają 2. roku życia.

Kampania bannerowa w sieci ukazuje znane w/w osoby, które mówią: "This is not a gift you want – it’s an unwanted gift that’s passed from mother to child almost every minute." ("To nie jest prezent, o którym marzysz – to jest niechciany prezent przekazywany niemal co minutę dziecku przez matkę")

Na stronie kampanii znajduję się petycja – do podpisania której zachęcani są odbiorcy – kierowana do członków Grupy G8 by dotrzymali swoich obietnic sfinansowania opieki prewencyjnej przed HIV wobec wszystkich noworodków w krajach rozwijających się.
opr. zoja


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Born Free from HIV
Czas:
2008.2.27
Tematy:
Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Unicef (UK)
Media:
Internet, telewizja
Wykonawca:
Profero
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
Do you want a gift?





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 02.03.2023

    Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek