logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Niechciany pocałunek
23.01.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka, Walka z przemocą

Niechciany pocałunek



Twórcy kampanii społecznych chętnie sięgają po animację. Rzadko kiedy powstaje jednak film o tak wysokich walorach artystycznych i tak wysmakowanej grafice, jak The Kiss – zrealizowany na zamówienie Iguatemi, jednej z największych brazylijskich sieci centrów handlowych.

Video opowiada historię jednej z najsłynniejszych fotografii XX wieku, wykonanej przez Alfreda Eisenstaedta podczas wielkiej fiesty na Times Square w dniu zakończenia II wojny światowej (14 sierpnia 1945). Eisenstaedt krążył wśród tysięcy wiwatujących ludzi i przez przypadek zrobił zdjęcie marynarza w euforii całującego ubraną na biało pielęgniarkę. Jak się jednak okazało, dla bohaterki fotografii wcale nie było to tak „romantyczne wydarzenie”, jak przez długie dekady identyfikowała je pop-kultura:

Takie też jest przesłanie filmu. To, co z boku może wydawać się „piękne”, „romantyczne” a nawet „słodkie”, w istocie jest nadużyciem, czy wręcz przemocą.

animacja molestowanie walka z przemocą film kultura kobiety kultura osobista fotografia Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji Brazylia popkultura


Nazwa kampanii:
The Kiss
Czas:
2021.8.3
Nadawca:
Iguatemi
Media:
film
Wykonawca:
Bolero, Brazil





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek