Kampania „Be safe” pod hasłem „Nobody wants to get chlamydia/syphilis/HIV” (Nikt nie chce dostać chlamydii/kiły/HIV) przypomina o istnieniu „dyskretnych” chorób – przenoszonych drogą płciową – i przekonuje do zabezpieczenia się przed nimi poprzez używanie prezerwatyw. Zakażenie partnera seksualnego którymś z wirusów pokazano w reklamach jako podarowanie mu niechcianego prezentu.
Kampania została zainicjowana przez Ministerstwo Zdrowia i Służb Społecznych Kanady w maju br., a wykonała ją agencja Lg2 z Québeku.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
26.09.2024
Dzieci bez przyszłości
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie
-
23.09.2024
Nakryliśmy cię!