Kampania „Be safe” pod hasłem „Nobody wants to get chlamydia/syphilis/HIV” (Nikt nie chce dostać chlamydii/kiły/HIV) przypomina o istnieniu „dyskretnych” chorób – przenoszonych drogą płciową – i przekonuje do zabezpieczenia się przed nimi poprzez używanie prezerwatyw. Zakażenie partnera seksualnego którymś z wirusów pokazano w reklamach jako podarowanie mu niechcianego prezentu.
Kampania została zainicjowana przez Ministerstwo Zdrowia i Służb Społecznych Kanady w maju br., a wykonała ją agencja Lg2 z Québeku.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy