logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Niech miłość trwa!
07.10.2025
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Chiny

Niech miłość trwa!



W Chinach reklamy leków są ściśle regulowane, zaś seks pozostaje tematem drażliwym. Dlatego promocja preparatów wspomagających potencję, takich jak Viagra, wymaga delikatnego, ale również kreatywnego i oryginalnego podejścia.

Agencja Ogilvy Shanghai postanowiła przekształcić intymność w sztukę – nawiązała współpracę z uznaną artystką, po czym zaprosiła trzy prawdziwe pary do wspólnej refleksji nad wyzwaniami związanymi z intymnością. Następnie pozostawiono ich sam na sam z aparatem, który uwiecznił momenty ich bliskości w formie długiej sekwencji zdjęć poklatkowych – przekształcając ulotne interakcje w długotrwałe wyrazy miłości.

Tydzień później pary zostały zaproszone do prywatnej galerii, aby obejrzeć ukończone materiały i na nowo przeżyć emocje za pośrednictwem sztuki. Ich historie i fotografie zostały opublikowane online w chińskie Walentynki, wywołując naturalną w tym kontekście dyskusję na temat intymności. Wszystko w zgodzie z przepisami dotyczącymi reklamy środków farmaceutycznych.

Zapis projektu oraz jeden z filmów można obejrzeć poniżej:

https://video.adsoftheworld.com/vcs9luylm10wqtlxqpgdokw6nwee.mp4

 

https://video.adsoftheworld.com/wy6uvi3uzbrxb9ltdbw8nxwo5j6h.mp4

Kampania Make Love Last odniosła międzynarodowy sukces w branży reklamowej, zdobywając m.in. Grand Winner oraz Gold Winner w ramach 2025 Clio Awards.

txt: Dorota Chrobak

Chiny film


Nazwa kampanii:
Make Love Last
Czas:
2025.5
Nadawca:
Viatris
Media:
film
Wykonawca:
Ogilvy Shanghai, Shanghai, China





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek