logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > (Nie)Bezpieczni w sieci – znamy zwycięzców!
14.05.2020
Tematy: Wydarzenia, Polska, Edukacja, Obronność i bezpieczeństwo, Organizacje pozarządowe / NGO

(Nie)Bezpieczni w sieci – znamy zwycięzców!



Mimo pandemii Covid-19 udało się wybrać zwycięzców „(Nie)Bezpieczni w sieci – konkursu dla NGO na najlepszą kampanię edukacyjną”. Po czterech spotkaniach on-line z uczestnikami drugiego etapu oraz kilku godzinach obrad komisji, wyłoniono laureatów.

Celem plebiscytu jest wzrost świadomości Polaków na temat bezpieczeństwa w sieci. Niezależnie, ile mają lat, warto, by byli świadomymi użytkownikami internetu. W czasie epidemii rośnie popularność szeroko rozumianych usług cyfrowych, a co za tym idzie – wzrasta aktywność cyberprzestępców. Jako NASK ciągle analizujemy otrzymywane zgłoszenia i identyfikujemy coraz bardziej zaawansowane formy cyberataków. Dlatego też powinniśmy systematycznie poszerzać swoją wiedzę o zagrożeniach w sieci i stosować się do zasad bezpieczeństwa – mówi dr inż. Kamil Sitarski, dyrektor NASK. – Jestem przekonany, że laureaci naszego konkursu przyczynią się do wzrostu poziomu świadomości i bezpieczeństwa użytkowników – dodaje.

Kapituła Konkursowa wybrała dwa pomysły, na podstawie których powstaną kampanie medialne. Ich celem będzie wzrost świadomości Polaków na temat bezpiecznego korzystania z sieci.

Laureatem pierwszego miejsca jest Stowarzyszenie Góry Kultury, które zgłosiło do konkursu projekt koncepcji pn. „Bezpieczeństwo to nie bajka”. Do fundacji trafi 10 000 zł nagrody pieniężnej, a 300 000 zł to budżet, który zostanie przeznaczony na realizację kampanii na bazie pomysłu „Bezpieczeństwo to nie bajka”.

Laureatem drugiego miejsca jest Fundacja Warszawski Instytut Bankowości z pomysłem „Aktywny Senior w Cyberprzestrzeni”. Fundacja otrzyma 5 000 zł nagrody pieniężnej. Na realizację kampanii na bazie jej pomysłu zostanie przeznaczone 200 000 zł.

We współpracy z dwiema zwycięskimi organizacjami zostaną zrealizowane kampanie medialne. Postępy w pracach można śledzić na stronie internetowej konkursu.

***

Organizatorem konkursu są Ministerstwo Cyfryzacji oraz Państwowy Instytut Badawczy NASK. Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

NGO konkurs internet cyberbezpieczeństwo NASK Ministerstwo Cyfryzacji NieBezpieczni w sieci


Nazwa wydarzenia:
Wybrano zwycięzców konkursu „(Nie)Bezpieczni w sieci” dla NGO
Czas:
2020.5.12
Tematy:
Edukacja, Obronność i bezpieczeństwo, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Państwowy Instytut Badawczy NASK we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Wydarzenia

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek