logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Komunikacja w rodzinie, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą
   ──────  29.08.2013

„Nie zastrzeliliśmy syna, sam się powiesił”

Your browser does not support the video tag.


Trwa przyjęcie. Goście uśmiechają się, popijają drinki i konwersują. Młodzi ludzie rozmawiają między sobą o śmierci nastoletniego geja. Jeden z chłopaków mówi, że zastrzelili go rodzice. W rozmowę wtrąca się obecny na przyjęciu wyraźnie poirytowany ojciec nieżyjącego chłopaka, podczas gdy zakłopotana matka spuszcza wzrok: Nie zastrzeliliśmy naszego syna. Z powodu archaicznych przekonań i niezrozumienia, sprawiliśmy, że nasz syn miał wrażenie, że jest z nim coś nie tak i nie czuł się dobrze we własnym domu. Nie zastrzeliliśmy naszego syna. Sam się powiesił. A to jest wielka różnica!

„Czy na pewno?” – na ekranie pojawia się pytanie, na które każdy może sam sobie odpowiedzieć. Kampania posługuje się prostym i krótkim, ale dosadnym przekazem. Nieakceptowanie czy psychiczne znęcanie się, które mogą doprowadzić nastoletniego geja czy lesbijkę do samobójstwa, są przedstawione jako porównywalne z fizycznym znęcaniem się czy zabójstwem.

Ojca, którego syn popełnił samobójstwo, gra komik Todd Glass, który jest homoseksualistą. Kampania „Think Before You Speak” („Pomyśl, zanim powiesz”) powstała po fali samobójstw nastoletnich gejów i lesbijek. Została zrealizowana dla GLSEN (The Gay, Lesbian & Straight Education Network – Sieć edukacyjna dla gejów, lesbijek i osób heteroseksualnych).

Katarzyna Łabuś


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Think Before You Speak
Czas:
2012.5.26
Tematy:
Komunikacja w rodzinie, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
The Gay, Lesbian & Straight Education Network (GLSEN)
Media:
Internet
Wykonawca:
Todd Glass, GLSEN
Adresaci:
Osoby z otoczenia gejów i lesbijek





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek