logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Nie zapomnij pupila
28.06.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Kanada, Problemy społeczne, Ekologia i środowisko, Inne

Nie zapomnij pupila



Dzień Przeprowadzki to coroczna tradycja w Quebecu w Kanadzie. Każdego 1 lipca tysiące mieszkańców pakuje swoje walizki i wyprowadza się ze swoich mieszkań. Nie wszyscy wiedzą, że przy tej okazji co roku około 1600 zwierząt jest porzucanych przez swoich opiekunów.

Sklep Home Hardware postanowił coś z tym zrobić. We współpracy z organizacją Society for the Prevention of Cruelty to Animals (Towarzystwo na rzecz Zapobiegania Okrucieństwu wobec Zwierząt) wyprodukowali niepowtarzalne pudełka do pakowania, które kształtem przypominają domowe zwierzęta. Przesłanie jest proste: jeśli się wyprowadzasz, nie zapomnij zabrać ze sobą swojego pupila.

Dodatkowo wyprodukowana została pula pudełek, które pełniły będą rolę skrytek na donacje, ustawionych w pobliżu wejść do sklepów Home Hardware w tygodniach poprzedzających Dzień Przeprowadzki.

Pudełka zostały zaprojektowane przez agencję john st.



Nazwa kampanii:
Don’t leave your pet behind this #MovingDay
Czas:
2017.6.13 - 2017.7.1
Nadawca:
Home Hardware i Society for the Prevention of Cruelty to Animals
Media:
Internet, marketing bezpośredni
Wykonawca:
john st.
Adresaci:
Opiekunowie zwierząt





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek