Nie z każdym bólem można poradzić sobie samemu
W połowie marca, przy charytatywnym udziale Andrzeja Chyry w spotach telewizyjnych i radiowych, ruszyła kampania "Pomóż ukoić ból" Fundacji Hospicyjnej, której celem jest przekonanie podatników do przekazania 1 % podatku na jej cele. Patronat medialny objęła Gazeta Wyborcza i Radio Plus.
Fundacja Hospicyjna liczy, że dzięki wsparciu Fabryki Komunikacji Społecznej, realizującej kampanię, i innych organizacji charytatywnie zaangażowanych w projekt, uda się jej zebrać środki potrzebne na wspieranie działalności hospicyjnej w całej Polsce. W ramach kampanii powstał spot telewizyjny i radiowy, reklamy billboardowe, plakaty i banery internetowe. Promocję wspomagają działania PR, a produkcję spotu zrealizowano przy współpracy ze Studiem Filmowym „Odeon”. Operatorem, który pro bono wykonał zdjęcia do spotu telewizyjnego jest Grzegorz Kędzierski (operator filmów m.in. „Popiełuszko. Wolność jest w nas.”, „Ogniem i Mieczem”).
Kampania kładzie nacisk na pomoc osieroconym dzieciom, których bliscy (rodzice, rodzeństwo) byli pod opieką hospicjum. Hasło kampanii uświadamia, jak bardzo dzieciom osieroconym potrzebne jest wsparcie – przede wszystkim duchowe, psychologiczne, ale nierzadko także finansowe.
Finał kampanii zaplanowany jest na kwiecień 2009 roku.
Fundacja Hospicyjna z Gdańska walczy o prawo do życia dla wszystkich pokrzywdzonych przez los. Wspiera działalność ponad 100 hospicjów w Polsce. Pracownicy i wolontariusze tych placówek każdego dnia starają się, by ich pacjenci umierali godnie i bez bólu. W społecznej dyskusji o eutanazji Fundacja zajmuje bardzo ważne miejsce, pokazuje, że można chronić wartość życia i pomagać ludziom bez względu na ich sytuację. Opieka hospicyjna jest dla pacjentów bezpłatna, a kontrakty podpisywane z Narodowym Funduszem Zdrowia zaspokajają zwykle jedynie część potrzeb poszczególnych placówek.
Fundacja Hospicyjna pomaga hospicjom, przekazując im sprzęt medyczny i materiały opatrunkowe, organizując szkolenia dla ich pracowników i wolontariuszy oraz propagując ideę wolontariatu hospicyjnego i informując społeczeństwo o misji i potrzebach hospicjów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie