logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > (Nie) witaj szkoło!
12.01.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Portugalia, Edukacja, Prawa człowieka, Organizacje pozarządowe / NGO

(Nie) witaj szkoło!



Pandemia Covid-19, oprócz śmierci milionów osób, przyniosła również globalny kryzys edukacji. Ponad 600 milionów dzieci i młodzieży na całym świecie jest obecnie zagrożonych analfabetyzmem oraz brakami w znajomości matematyki na choćby minimalnym poziomie. 70% 10-latków z krajów o niskich i średnich dochodach nie potrafi przeczytać i zrozumieć prostego zdania. Wiele dzieci w ogóle nie wróciło do szkoły po pandemii, co z kolei naraża je na większe ryzyko przemocy domowej, dziecięcych małżeństw i przymusowej pracy.

W ramach działań mających zapobiec tym katastrofalnym tendencjom, organizacja UNICEF zbiera fundusze na lokalne programy edukacyjne oraz nawołuje do tworzenia odpowiedzialnej polityki publicznej w tym zakresie. Jednym z narzędzi pomagającym w osiągnięciu celu jest kampania społeczna Not Back To School, której podstawą stało się wizualne zestawienie typowych szkolnych akcesoriów (m.in. tornister, piórnik) z elementami przedstawiającymi ich zaprzeczenie. Co z kolei ukazuje konsekwencje braku dostępu dzieci i młodzieży do edukacji.

NGO unicef dzieci outdoor edukacja prawa człowieka portugalia COVID19 Coronavirus pandemia epidemia COVID-19 SARS-CoV-2 koronawirus print prawa dzieci


Nazwa kampanii:
Not Back To School
Czas:
2022.9
Nadawca:
Unicef Portugal
Media:
outdoor, print
Wykonawca:
i-Brothers, Lisbon, Portugal





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek