Kreacje / printy, Kampanie, Australia, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 18.06.2021
Nie tylko Ronaldo krytykuje słodkie napoje
Gdy w trakcie spotkania z mediami przed meczem Portugalia – Węgry na Euro 2020 Cristiano Ronaldo odsunął od siebie butelki Coca-Coli i podniósł butelkę z wodą, świat mediów dosłownie oszalał. Sprawie „zaczęła przyglądać się” UEFA, Coca-Cola wydała specjalne oświadczenie, a finansiści skrupulatnie wyliczyli, o ile spadł kurs akcji koncernu.
Z tej okazji warto przypomnieć australijską kampanię społeczną, która równie dosadnie informuje, czym dla naszego organizmu jest regularne spożywanie słodzonych napojów typu cola. Smacznego!
Nazwa kampanii:
The most satisfying video ever
Czas:
2021.3.26
Tematy:
Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Australia
Nadawca:
Rethink Sugary Drink
Media:
film
Wykonawca:
Coffee Cocoa Gunpowder, Australia
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów