logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Nie tylko mężczyźni zasługują na pomniki
19.04.2021
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Włochy, Edukacja, Równouprawnienie i tolerancja, Organizacje pozarządowe / NGO

Nie tylko mężczyźni zasługują na pomniki



W Mediolanie, podobnie jak w całych Włoszech, niemal każdy pomnik poświęcony jest męskiemu bohaterowi. A przecież historia pełna jest kobiet godnych uwiecznienia. Organizacja Terre des Hommes postanowiła to zmienić za pomocą prostej i pomysłowej kampanii outdoorowej. Na trzech placach Mediolanu ustawiła trzy specjalne billboardy, które – dzięki odpowiedniej perspektywie – pozwoliły widzom „zastąpić” męskie pomniki żeńskimi figurami.

Uhonorowane w ten sposób zostały: Rita Levi-Montalcini, wybitna uczona embriolog, laureatka Nagrody Nobla w dziedzinie medycyny, Malala Yousafzai, pakistańska działaczka na rzecz praw kobiet i laureatka Pokojowej Nagrody Nobla oraz N. Nandhini, indyjska ikona walki przeciwko przymusowym małżeństwom dziewczynek. Nie chcemy zrzucać pomników i zastępować ich nowymi – skomentował całą inicjatywę Paolo Ferrara, dyrektor zarządzający Terre Des Hommes – Zależy nam jedynie na tym, by mieszkańcy Mediolanu zyskali nowy punkt widzenia.
Krótkie video obrazujące kampanię można obejrzeć TUTAJ.

NGO edukacja kobiety Równouprawnienie i tolerancja Włochy prawa kobiet pomniki


Nazwa kampanii:
It's time to change perspective
Czas:
2021.3.8
Nadawca:
Terre des Hommes
Media:
outdoor, installation
Wykonawca:
Acne, Italy
Hasło kampani:
#AStatueForTheGirls





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek