Za długie – nie czytam! Twórcy raportów rocznych organizacji i instytucji mają 2 wyjścia. Mogą narzekać na rozkojarzonych millenialsów i pro forma publikować wielostronicowy dokument, którego nikt nie przeczyta. Mogą też złapać Igreka podczas przeglądania portalu społecznościowego, informacje przedstawić w formie obrazu, a następnie nałożyć na niego filtr Sierra, Toaster, czy Walden… w skrócie – użyć Instagramu. Tym tropem poszła agencja Trigger, przygotowując kampanię dla ogrodu zoologicznego w kanadyjskim Calgary. Idea publikacji „pierwszego na świecie sprawozdania rocznego na Instagramie”, narodziła się na podstawie prostego spostrzeżenia – dla odwiedzającej ZOO młodzieży foty z hashtagiem to must have. Trzeba być przecież tam, gdzie klienci. Raport Roczny Zoo w Calgary został opublikowany w formie profilu zawierającego łącznie 55 zdjęć. Ich twórcom nie sposób odmówić poczucia humoru i wyczucia Instagramowej estetyki. Jedno z nich przedstawia rzekomy paszport pingwina Solomon’a i stanowi ilustrację informacji dot. wymiany zwierząt z innymi ogrodami. Urzeka również zdjęcie małpy , której wyciągnięta w kierunku aparatu łapka przypomina komentującej użytkowniczce „zdjęcie z rąsi”.
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy