logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Nie trzeba szukać kota na Antarktydzie
07.06.2011
Tematy: Kampanie, Kanada, Ekologia i środowisko

Nie trzeba szukać kota na Antarktydzie



Na krze, pośród lodowego i lodowatego krajobrazu, dryfuje bezpański kot. Nie ma tu żadnych pingwinów, niedźwiedzi polarnych czy fok. Tylko domowe zwierzę. Egzotyczne otoczenie to jego szansa. Polarne pustkowie skłoni prawdopodobnie więcej osób do pomocy, niż osiedlowe piwnice i śmietniki.

Bezdomne koty i psy są na trwałe wpisane w miejski krajobraz i nie budzą takiego zainteresowania, jak egzotyczne zwierzęta z dalekich zakątków świata czy przedstawiciele szlachetnych ras. Kampania „How far?” zrealizowana przez agencję Publicis na zamówenie władz miasta Toronto, ma za zadanie skłonić jego mieszkańców do pomocy bezpańskim zwierzętom. Można przygarnąć czworonogi pod swój dach, bądź zaoferować wsparcie finansowe schroniskom.

Dzięki Służbom Miejskim ds. Zwierząt w Toronto (Toronto Animal Services) od 2005 roku udało się zorganizować ponad 10.000 adopcji kotów.
M. Waręska



Nazwa kampanii:
How far?
Czas:
2011.6.1 - 2011.6.20
Nadawca:
City of Toronto
Media:
Prasa, plakaty
Wykonawca:
Publicis (Toronto)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
How far away does an animal have to be before you help? There are pets right here in your own city who need a home. (Jak daleko stąd musi być zwierzę, żebyś mu pomógł? Tutaj, w twoim własnym mieście, są zwierzęta, które potrzebują domu)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek