Nie trzeba być tancerzem by rozmawiać o tańcu
Może nie każdy umie tańczyć, ale skoro wie kim był Fred Asteir, to może porozmawiać z dzieckiem na jego temat – to w wolnym tłumaczeniu jedno z haseł kampanii "More Art Than You Think" zrealizowanej w 2006 roku (dzisiaj z nostalgią można oglądać poniżej prezentowane spoty kampanii) w Stanach Zjednoczonych przez organizację Americans for the Arts promującą sztukę. Miała ona na celu zachęcić rodziców, nauczycieli i opiekunów do edukacji dzieci w temacie sztuki. Pokazywała, że już sama rozmowa o tańcu czy malarstwie może być dla dziecka dobrą inspiracją i ciekawym odkryciem nieznanej mu dziedziny życia.
Kampania podkreślała wagę sztuki w rozwoju dziecka – uświadamiała, że zaznajomienie z nią dzieci, zwiększy ich kompetencje w rozumieniu świata i komunikowaniu się z innymi.
Kampania realizowana była poprzez cztery różne kreacje przedstawiające różne obszary sztuki. Spoty reklamowe emitowane były w telewizjach tematycznych: Bravo, Film i Arts Network.
Americans for the Arts zajmuje się promocją sztuki w USA. Celem organizacji jest ułatwianie przedstawicielom lokalnych społeczności możliwości obcowania ze sztuką i jej tworzenia. Obecnie organizacja powiada ponad 5000 członków w całych Stanach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół