Nie słyszą, a pracują
Komplementów na swój temat – w dosłownym znaczeniu – nigdy nie usłyszą, ale wiedzą o tym, że są cenionymi pracownikami. Szczepan jest laborantem, Magda nauczycielką, Daniel ma swoją firmę blacharską. Oni i kilkoro innych niesłyszących są bohaterami kampanii „Przełam barierę dźwięku” skierowanej do osób głuchych i pracodawców.
Na kampanię telewizyjną składa się seria krótkich spotów przedstawiających historie zatrudnionych niesłyszących oraz ich rozwinięcie w formie kilkunastominutowych filmowych felietonów. Wszystkie tłumaczone są na język migowy.
Publikowane są także artykuły w prasie regionalnej i lokalnej (kampania odbywa się na terenie województwa zachodniopomorskiego). W czerwcu ukazały się informatory i wydawnictwa poświęcone dobrym praktykom w zatrudnianiu głuchych z perspektywy zatrudniających i pracowników. Elementami kampanii są także spotkania informacyjno-promocyjne dla niesłyszących i potencjalnych pracodawców oraz eventy na lokalnych imprezach. Na stronie internetowej www.pracujbezbarier.pl osoby zainteresowane znajdą także kontakt do prawnika i doradcy zawodowego.
Kampanię zrealizowali Oddział Zachodniopomorski Polskiego Związku Głuchych oraz firma GOS Polska. Akcja została dofinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy