logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Nie słyszą, a pracują
06.07.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Praca i polityka zatrudnienia, Walka z wykluczeniem społecznym

Nie słyszą, a pracują

Your browser does not support the video tag.


Komplementów na swój temat – w dosłownym znaczeniu – nigdy nie usłyszą, ale wiedzą o tym, że są cenionymi pracownikami. Szczepan jest laborantem, Magda nauczycielką, Daniel ma swoją firmę blacharską. Oni i kilkoro innych niesłyszących są bohaterami kampanii „Przełam barierę dźwięku” skierowanej do osób głuchych i pracodawców.

Na kampanię telewizyjną składa się seria krótkich spotów przedstawiających historie zatrudnionych niesłyszących oraz ich rozwinięcie w formie kilkunastominutowych filmowych felietonów. Wszystkie tłumaczone są na język migowy.

Publikowane są także artykuły w prasie regionalnej i lokalnej (kampania odbywa się na terenie województwa zachodniopomorskiego). W czerwcu ukazały się informatory i wydawnictwa poświęcone dobrym praktykom w zatrudnianiu głuchych z perspektywy zatrudniających i pracowników. Elementami kampanii są także spotkania informacyjno-promocyjne dla niesłyszących i potencjalnych pracodawców oraz eventy na lokalnych imprezach. Na stronie internetowej www.pracujbezbarier.pl osoby zainteresowane znajdą także kontakt do prawnika i doradcy zawodowego.

Kampanię zrealizowali Oddział Zachodniopomorski Polskiego Związku Głuchych oraz firma GOS Polska. Akcja została dofinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.



Nazwa kampanii:
Przełam barierę dźwięku
Czas:
2010.7.1
Nadawca:
Oddział Zachodniopomorski Polskiego Związku Głuchych
Media:
Telewizja, internet, ulotki, prasa, broszury informacyjne, artykuły prasowe
Wykonawca:
GOS Polska
Adresaci:
Osoby niesłyszące, pracodawcy
Hasło kampani:
Nie słyszysz? Nie szkodzi. Osoby niesłyszące i niedosłyszące to według opinii pracodawców świetni pracownicy. Daj sobie szansę. Znajdź pracę.





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek