Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Komunikacja w rodzinie, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 11.04.2022
Nie prowadź dziecka do domu złego
Rodzice i opiekunowie coraz chętniej dzielą się zdjęciami dzieci w social mediach. Tymczasem pedofile, gwałciciele i inni przestępcy seksualni tylko na to czekają. A sposobów na wykorzystanie wizerunku osoby nieletniej są dziesiątki a nawet setki…
Kampania społeczna, zrealizowana przez francuski oddział agencji MullenLowe, ma na celu ostrzeżenie dorosłych przed zagrożeniami, jakie niosą ich pozornie niewinne działania w internecie. Oraz podniesienie świadomości na temat cyberprzemocy i cyberprzestępczości w ogóle.
Nazwa kampanii:
Don’t bring your child into the wrong home.
Czas:
2022.4.4
Tematy:
Komunikacja w rodzinie, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Francja
Nadawca:
Caméléon Association
Media:
print
Wykonawca:
MullenLowe France, France
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów