Od 1985 roku na całym świecie październik obchodzony jest jako Miesiąc Świadomości Raka Piersi. GWM Group (Great Wall Motors) – chiński producent samochodów osobowych, sprzedający swoje pojazdy głównie na rynkach Środkowego i Dalekiego Wschodu oraz Afryki Północnej – przygotował z tej okazji niebanalną kampanię.
Don’t let cancer brake your ride, czyli w luźnym tłumaczeniu „Nie pozwól by rak przerwał twoją (życiową) podróż” to z jednej strony akcja promocyjna zaprojektowanego głównie dla kobiet modelu Ora, z drugiej zaś inicjatywa prospołeczna, ostrzegająca przed rakiem piersi i zachęcająca do badania oraz samobadania pod tym kątem. Połączenie tych dwóch, pozornie sprzecznych celów, udało się osiągnąć poprzez umieszczenie w centralnej części grafiki maski pojazdu ze szczególnym uwzględnieniem przednich reflektorów. Na pierwszej z grafik jedno ze świateł zniknęło (co uniemożliwia dalszą jazdę), na kolejnej jednak światło jest obecne ale towarzyszy mu kobieca, dokonująca samobadania dłoń. Co sugeruje ścisły związek wczesnej diagnozy z bezpieczeństwem, a bezpieczeństwa z tym konkretnym modelem samochodu.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
11.10.2024
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
10.10.2024
Widoki jutra