Od 1985 roku na całym świecie październik obchodzony jest jako Miesiąc Świadomości Raka Piersi. GWM Group (Great Wall Motors) – chiński producent samochodów osobowych, sprzedający swoje pojazdy głównie na rynkach Środkowego i Dalekiego Wschodu oraz Afryki Północnej – przygotował z tej okazji niebanalną kampanię.
Don’t let cancer brake your ride, czyli w luźnym tłumaczeniu „Nie pozwól by rak przerwał twoją (życiową) podróż” to z jednej strony akcja promocyjna zaprojektowanego głównie dla kobiet modelu Ora, z drugiej zaś inicjatywa prospołeczna, ostrzegająca przed rakiem piersi i zachęcająca do badania oraz samobadania pod tym kątem. Połączenie tych dwóch, pozornie sprzecznych celów, udało się osiągnąć poprzez umieszczenie w centralnej części grafiki maski pojazdu ze szczególnym uwzględnieniem przednich reflektorów. Na pierwszej z grafik jedno ze świateł zniknęło (co uniemożliwia dalszą jazdę), na kolejnej jednak światło jest obecne ale towarzyszy mu kobieca, dokonująca samobadania dłoń. Co sugeruje ścisły związek wczesnej diagnozy z bezpieczeństwem, a bezpieczeństwa z tym konkretnym modelem samochodu.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów