logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Pomoc społeczna
   ──────  15.10.2006

Nie potrzebujemy pieniędzy



Szklana skarbonka wypełniona krwią to australijski pomysł na uświadomienie ludziom, że są rzeczy cenniejsze niż pieniądze. Apel o krew staje się międzynarodowym przedsięwzięciem. O oddawanie krwi proszą organizacje na całym świecie. Akcje, koncerty charytatywne, mobilne stacje krwiodawstwa – wszystko po to, by jak najwięcej ludzi oddawało krew i dzięki temu pomagało ratować życie ludzi.

W kampanii skierowanej do studentów "Money isn’t everything" Czerwony Krzyż podkreśla, że nie potrzebuje wsparcia finansowego, którego i tak młode osoby nie mogłyby udzielić. Zachęca je natomiast do takiej formy pomocy, która nie wymaga żadnego nakładu finansowego, czyli do oddawania krwi. Nie można jej zastąpić pieniędzmi – płytki krwi to w momencie zagrożenia życia najcenniejsze monety. A przekonanie, że pieniądze załatwiają większość spraw i dzięki nim można się moralnie wykazać w obliczu niebezpieczeństwa utraty życia staje się zupełnie bezsensowne.

Kampania zdobyła dwa Brązowe Lwy na Festiwalu w Cannes w 2006 roku, zarówno za samą "skarbonkę", jak i plakaty reklamujące akcję.
A. Kropelnicka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Money isn’t everything
Czas:
2006.10.1 - 2006.10.30
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Australia
Nadawca:
Australijski Czerwony Krzyż
Media:
"Skarbonki" ustawione w centrach handlowych i na uniwersytetach, plakaty
Wykonawca:
M&C Saatchi
Adresaci:
Studenci
Hasło kampani:
The Red Cross of Australia don’t need money, the need blood





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek