Kreacje / printy, Kampanie, Portugalia, Komunikacja w rodzinie, Prawa człowieka, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 01.11.2021
Nie ma słów, by to opisać
Dziecko, które straciło rodziców nazywamy sierotą. Osobę, która straciła współmałżonka – wdową lub wdowcem. A jak nazwać rodzica, który stracił dziecko? Nie ma słów, by to opisać.
Poruszającą kampanię społeczną dla portugalskiej organizacji pozarządowej Acreditar zrealizowała agencja Tux&Gill.
Nazwa kampanii:
Give more time to those without a name
Czas:
2021.10.24
Kraje:
Portugalia
Nadawca:
Acreditar
Media:
film
Wykonawca:
Tux&Gill, Portugal
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów