logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Nie ma sensu głosować
04.10.2008
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie

Nie ma sensu głosować

Your browser does not support the video tag.


Leonardo DiCaprio zaprosił amerykańskie gwiazdy i zrealizował reklamę społeczną aktywizującą młodych ludzi do rejestrowania się by móc głosować w zbliżających się wyborach prezydenckich. Pokazano w niej adres Google Map, gdzie można znaleźć wszystkie informacje potrzebne wyborcom do rejestracji. Ironiczne "Please Don’t Vote" (Nie głosuj, proszę) ma oczywiście przynieść skutek odwrotny. Dodatkowo gwiazdy zachęcają by do głosowania każdy zaprosił pięciu swoich przyjaciół.

W nagraniu udział wzięli: Amy Adams, will.i.am, Jennifer Aniston, Kevin Bacon, Halle Berry, Kate Bosworth, Kevin Connolly, Courteney Cox, Ellen DeGeneres, Leonardo DiCaprio, Jamie Foxx, Jonah Hill, Dustin Hoffman, Anthony Kiedis, Ashton Kutcher, Adam Levine, Laura Linney, Eva Longoria, Tobey Maguire, Demi Moore, Natalie Portman, Giovanni Ribisi, Ethan Suplee, Kyra Sedgwick, Michelle Trachtenberg, Usher, Forest Whitaker i zdejmująca biustonosz Sarah Silverman.

Spot zachęcający Amerykanów do wzięcia udziału w wyborach został wyprodukowany przez studio należące do DiCaprio – Appian Way. W wersji skróconej emitowany jest w telewizji w USA, w wersji pełnej, nieocenzurowanej, dostępny jest w internecie.

Reklama została nakręcona według znanego już modelu kampanii ONE. The campaign to make poverty history



Nazwa kampanii:
Please Don’t Vote
Czas:
2008.10.1 - 2008.10.31
Nadawca:
Google, Appian Way
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Appian Way
Adresaci:
Młodzi dorośli Amerykanie
Hasło kampani:
Please Don’t Vote





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek