Safe Boating Awareness Week (czyli w luźnym tłumaczeniu Tydzień Świadomości Bezpiecznego Wodniactwa) to narodowe święto w Kanadzie, obchodzone w 2024 roku między 18 a 24 maja.
Z tej okazji oddział organizacji Lifesaving Society w Quebecu nawiązał współpracę z agencją kreatywną LG2, czego owocem jest kampania uświadamiająca konieczność używania kamizelek ratunkowych albo bojek asekuracyjnych, tzw. personal flotation device (PFD). W razie wypadnięcia za burtę (bądź w ogóle nieumyślnego znalezienia się w wodzie) bojka pompuje się samoistnie w ciągu kilku sekund, dzięki czemu nawet w trudnych warunkach pozwala utrzymać poszkodowaną osobę na powierzchni wody.
W ramach kampanii powstał 30-sekundowy, absurdalny spot (poniżej), który wyemitowano w kanadyjskiej telewizji i mediach społecznościowych.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Dodatkowe tysiąc kroków dziennie zmniejsza ryzyko śmierci o 15%
-
03.09.2024
Highway to Hell*
-
02.09.2024
Strefa wojny czy przeciętny dom?
-
02.09.2024
Międzynarodowy Dzień Psa — jak pomóc psom w potrzebie?