Kreacje / printy, Kampanie, Dania, Kultura i sztuka, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 29.01.2022
Nie dajmy się
Po dwóch latach pandemii – stresu, strachu, lockdownów, utrzymywania dystansu społecznego, limitu osób na pomieszczenie – wszyscy mamy już dosyć. Wystarczy mała iskra, by wybuchnąć.
Duńska kampania społeczna za pomocą inteligentnego i bardzo zabawnego odniesienia do tradycji pojedynków (powszechnych jeszcze przed II wojną światową, zarówno w Europie, jak i w Ameryce) uprzytamnia cenną prawdę: warto być dla siebie – po prostu – miłym.
Nazwa kampanii:
Stand Together
Czas:
2022.1.28
Tematy:
Kultura i sztuka, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Dania
Nadawca:
Danish Health Authority
Media:
film
Wykonawca:
Advice A/S, Denmark
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!