Kreacje / printy, Kampanie, Dania, Kultura i sztuka, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 29.01.2022
Nie dajmy się
Po dwóch latach pandemii – stresu, strachu, lockdownów, utrzymywania dystansu społecznego, limitu osób na pomieszczenie – wszyscy mamy już dosyć. Wystarczy mała iskra, by wybuchnąć.
Duńska kampania społeczna za pomocą inteligentnego i bardzo zabawnego odniesienia do tradycji pojedynków (powszechnych jeszcze przed II wojną światową, zarówno w Europie, jak i w Ameryce) uprzytamnia cenną prawdę: warto być dla siebie – po prostu – miłym.
Nazwa kampanii:
Stand Together
Czas:
2022.1.28
Tematy:
Kultura i sztuka, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Dania
Nadawca:
Danish Health Authority
Media:
film
Wykonawca:
Advice A/S, Denmark
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca