logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Nie chodzi o cuda
20.01.2009
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie polityczne

Nie chodzi o cuda

Your browser does not support the video tag.


Obama cudotwórca – likwiduje kryzys finansowy, ustanawia pokój na świecie, a nawet powstrzymuje nalot meteorytów. Tuż przed zaprzysiężeniem Baracka Obamy Amnesty International rozpoczęła kampanię "Obama’s First 100 Days" zwracającą uwagę na zadania, z którymi według organizacji, musi zmierzyć się nowy prezydent, aby zakończyć łamanie praw człowieka w wojnie z terroryzmem rozpoczętej przez swojego poprzednika.

Strona kampanii znajduje się pod adresem www.obama100days.org. Jej głównym elementem jest wideo przygotowane przez agencję Quiet Storm. Spot reklamowy pokazuje Obamę przechadzającego się po parku w setnym dniu swojej prezydentury. Wśród jego osiągnięć do tej pory znajduje się m.in. naprawienie światowej gospodarki (w 1. dniu), zatrzymanie globalnego ocieplenia (W 20. dniu) czy zaprowadzenie pokoju na świecie (w 93. dniu). Hasło kampanii mówi wprost – "Nie oczekujemy niemożliwego". Amnesty prosi o to, co Obama naprawdę może zrobić: ogłosić kalendarz zamykania więzienia w Guantanamo, zakazać tortur, rozpocząć śledztwo w sprawie łamania praw człowieka w wojnie z terroryzmem.



Nazwa kampanii:
Obama's First 100 Days
Czas:
2009.1.19 - 2009.3.30
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Internet
Wykonawca:
Quiet Storm
Adresaci:
Społeczeństwo amerykańskie, opinia międzynarodowa
Hasło kampani:
Obama's First 100 Days: We Don't Expect the Impossible / Pierwsze 100 dni Obamy: Nie oczekujemy rzeczy niemożliwych





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek