Szacuje się, że wśród golfistów ryzyko zachorowania na czerniaka jest prawie 2,5 raza większe, niż u reszty społeczeństwa. Brytyjska organizacja The Melanoma Fund (czyli dosłownie Fundusz na rzecz Czerniaka) uruchomiła kampanię społeczną, zachęcającą osoby uprawiające tę dyscyplinę sportu do badań pod kątem oznak uszkodzenia skóry na tle nowotworowym.
O ile grafika stanowiącą podstawę inicjatywy jest stosunkowo prosta: przedstawia niepokojącą zmianę skórną w kształcie golfisty pochylającego się nad dołkiem, o tyle kanały dystrybucyjne powyższego komunikatu wydają się szczególnie ciekawe. Twórcy kampanii zdecydowali się bowiem na przekaz typu direct i świadomie zrezygnowali z kampanii prasowej czy internetowej. Zamiast tego przeprowadzili akcję w witrynach OOH znajdujących się w ponad stu klubach golfowych w Anglii, Szkocji i Walii oraz za pośrednictwem cyfrowych banerów skierowanych przy użyciu geolokacji do osób w pobliżu ponad tysiąca klubów golfowych na terenie Wielkiej Brytanii.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?
-
25.10.2024
(Złe) spojrzenia