logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  23.04.2021

Nie bój się szczepionki! Apeluje agencja Oxymoron



Agencja Kreatywna Oxymoron z Łodzi walczy ze stereotypami i zachęca mieszkańców swojego miasta do przyjmowania szczepionki przeciw koronawirusowi.

Na skrzyżowaniu Zielonej i Strzelców Kaniowskich w Łodzi pojawił się billboard z ogromną strzykawką i napisem „Nie bójcie się*, prawdziwa strzykawka jest mniejsza”. W ten obrazowy sposób Agencja Kreatywna Oxymoron chce przekonać łodzian do rejestracji na szczepienia. To odpowiedź na duży społeczny problem. Według ostatnich badań zaledwie 60% respondentów wyraża chęć szczepienia, a 20% deklaruje, że nie zamierza się szczepić. Ta smutna statystyka stawia pod znakiem zapytania kwestię nabycia przez polaków zbiorowej odporności.

Wszyscy czekamy na normalniejsze czasy, dlatego wyszliśmy do Łodzian z prostym komunikatem: „Nie bójcie się, prawdziwa strzykawka jest mniejsza” – wyjaśnia Jan Moryń z agencji Oxymoron. – Billboard ma sprowokować do myślenia i pokazać absurdalność zarzutów wobec szczepionki, raczej nikt z nas nie zmieni się w mobilny przekaźnik sieci 5G. My tym billboardem mówimy „Zobacz, to tylko strzykawka, nic tu nie jest ściemnione, nie ma w niej żadnych chipów od jaszczurów z kosmosu”.

Podejmowanie tematów ważnych społecznie to dla nas nie pierwszyzna – dodaje Jan Moryń. – W przeszłości mówiliśmy o problemie właścicieli czworonogów, którzy uporczywie nie sprzątają nieczystości po swoich pupilach. Innym razem podnieśliśmy temat dopalaczy, których negatywnego wpływu na ludzi nie da się kwestionować. Póki co gigantyczna strzykawka przyciąga uwagę przechodniów, którzy chętnie uwieczniają ją na fotografiach i pozują na jej tle. Czas pokaże czy przekona niezdecydowanych do zaszczepienia się.

zdrowie   |  szczepienia   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  COVID19   |  Coronavirus   |  pandemia   |  epidemia   |  COVID-19   |  Agencja kreatywna Oxymoron   |  szczepionka   | 


Nazwa kampanii:
Nie bój się szczepionki!
Czas:
2021.4.15
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Agencja Kreatywna Oxymoron
Media:
billboard
Wykonawca:
Agencja Kreatywna Oxymoron
Hasło kampani:
Nie bójcie się*, prawdziwa strzykawka jest mniejsza





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


  • 21.11.2023

    Dzień jak co dzień


  • 20.11.2023

    Najlepsza inwestycja


  • 20.11.2023

    Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce 


  • 16.11.2023

    Gdy las się pali, pali nie tylko on


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek