Nie bój się szczepionki! Apeluje agencja Oxymoron
Agencja Kreatywna Oxymoron z Łodzi walczy ze stereotypami i zachęca mieszkańców swojego miasta do przyjmowania szczepionki przeciw koronawirusowi.
Na skrzyżowaniu Zielonej i Strzelców Kaniowskich w Łodzi pojawił się billboard z ogromną strzykawką i napisem „Nie bójcie się*, prawdziwa strzykawka jest mniejsza”. W ten obrazowy sposób Agencja Kreatywna Oxymoron chce przekonać łodzian do rejestracji na szczepienia. To odpowiedź na duży społeczny problem. Według ostatnich badań zaledwie 60% respondentów wyraża chęć szczepienia, a 20% deklaruje, że nie zamierza się szczepić. Ta smutna statystyka stawia pod znakiem zapytania kwestię nabycia przez polaków zbiorowej odporności.
Wszyscy czekamy na normalniejsze czasy, dlatego wyszliśmy do Łodzian z prostym komunikatem: „Nie bójcie się, prawdziwa strzykawka jest mniejsza” – wyjaśnia Jan Moryń z agencji Oxymoron. – Billboard ma sprowokować do myślenia i pokazać absurdalność zarzutów wobec szczepionki, raczej nikt z nas nie zmieni się w mobilny przekaźnik sieci 5G. My tym billboardem mówimy „Zobacz, to tylko strzykawka, nic tu nie jest ściemnione, nie ma w niej żadnych chipów od jaszczurów z kosmosu”.
Podejmowanie tematów ważnych społecznie to dla nas nie pierwszyzna – dodaje Jan Moryń. – W przeszłości mówiliśmy o problemie właścicieli czworonogów, którzy uporczywie nie sprzątają nieczystości po swoich pupilach. Innym razem podnieśliśmy temat dopalaczy, których negatywnego wpływu na ludzi nie da się kwestionować. Póki co gigantyczna strzykawka przyciąga uwagę przechodniów, którzy chętnie uwieczniają ją na fotografiach i pozują na jej tle. Czas pokaże czy przekona niezdecydowanych do zaszczepienia się.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów