Nie bój się palca!
W Argentynie średnio co godzinę diagnozowany jest kolejny, nowy przypadek raka prostaty. Szacuje się, że łącznie zapada na tę chorobę ponad 11 tysięcy mężczyzn rocznie, a umiera ok. dziesięciu dziennie.
LALCEC, argentyńska organizacja zajmująca się profilaktyką antynowotworową, zamiast straszyć potencjalnych pacjentów zgubnymi skutkami unikania badań okresowych, postawiła na dowcip i lekkość. Podstawą ich kampanii stała się wpadająca w ucho i opatrzona animowanym teledyskiem piosenka pod tytułem „Don’t Fear the Finger” („Nie bój się palca”), w domyśle – badania per rectum. Możesz bać się klaunów albo włochatych pająków – śpiewa złożony z pacynek zespół. – Możesz bać się latać samolotem albo występować publicznie. Ale nie bój się palca! I na zachętę dodają, że samo badanie trwa raptem kilka sekund, jest bezbolesne, a może uratować życie.
Piosenka „Don’t Fear the Finger” miała swoją premierę w kwietniu b.r. i stanowiła punkt wyjścia dla kolejnych akcji prozdrowotnych. Ich finał miał miejsce 11 czerwca, podczas Światowego Dnia Raka Prostaty (World Day of Prostate Cancer).
zobacz także
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?