logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Nie bój się palca!
30.08.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Argentyna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO

Nie bój się palca!



W Argentynie średnio co godzinę diagnozowany jest kolejny, nowy przypadek raka prostaty. Szacuje się, że łącznie zapada na tę chorobę ponad 11 tysięcy mężczyzn rocznie, a umiera ok. dziesięciu dziennie.

LALCEC, argentyńska organizacja zajmująca się profilaktyką antynowotworową, zamiast straszyć potencjalnych pacjentów zgubnymi skutkami unikania badań okresowych, postawiła na dowcip i lekkość. Podstawą ich kampanii stała się wpadająca w ucho i opatrzona animowanym teledyskiem piosenka pod tytułem „Don’t Fear the Finger” („Nie bój się palca”), w domyśle – badania per rectum. Możesz bać się klaunów albo włochatych pająków – śpiewa złożony z pacynek zespół. – Możesz bać się latać samolotem albo występować publicznie. Ale nie bój się palca! I na zachętę dodają, że samo badanie trwa raptem kilka sekund, jest bezbolesne, a może uratować życie.

Piosenka „Don’t Fear the Finger” miała swoją premierę w kwietniu b.r. i stanowiła punkt wyjścia dla kolejnych akcji prozdrowotnych. Ich finał miał miejsce 11 czerwca, podczas Światowego Dnia Raka Prostaty (World Day of Prostate Cancer).

NGO animacja zdrowie nowotwór rak film Kampanie prozdrowotne mężczyźni nowotwory Argentyna integrated song profilaktyka zdrowotna rak prostaty badanie per rectum


Nazwa kampanii:
Don't Fear the Finger
Czas:
2022.4
Nadawca:
LALCEC
Media:
integrated (film, song)
Wykonawca:
Grey Argentina





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek