Kreacje / printy, Kampanie, Republika Południowej Afryki, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 18.11.2021
Nie bądź covidiotą
W ostatnich dwóch latach Covid-19 to jeden z najczęstszych tematów kampanii społecznych. Siłą rzeczy stał się także tematem tzw. agency self-promo, czyli autopromocji tworzonych z myślą o przyszłych klientach i kontrahentach.
Kampania Corona Awarness jest jednym z bardziej szokujących tego przykładów. Trzy filmy południowo-afrykańskiego oddziału agencji Havas zostały opatrzone hasłem: Jeśli nie nosisz maseczki, równie dobrze możesz robić to:
Nazwa kampanii:
Corona Awareness
Czas:
2020.9.29
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Republika Południowej Afryki
Nadawca:
Havas, South Africa
Media:
digital
Wykonawca:
Havas, South Africa
Hasło kampani:
Don’t be a #COVIDIOT
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family