logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Francja, Walka z przemocą
   ──────  20.03.2007

Niby jest pięknie

Your browser does not support the video tag.


Pierwsza duża kampania rządu francuskiego na temat przemocy małżeńskiej okazała się najskuteczniejszą kampanią społeczną roku 2007 i nagrodzono ją nagrodą Effie.

Kampania pod hasłem "Violences conjugales. Parlez-en avant de ne plus pouvoir le faire" (Przemoc małżeńska. Mówcie o tym zanim będzie za późno.), zrealizowana przez agencję CLM BBDO, promowała nowy serwis telefoniczny dla ofiar oraz świadków przemocy małżeńskiej – linia 3919.

Aby nie stygmatyzować ofiar, zespół odpowiedzialny za kreację (Lucie Valloton i Julien Perrard) zdecydował o niepokazywaniu w reklamach scen przemocy. Zamiast tego w pięknej letniej scenerii słychać głos kobiety, która opowiada o tym, jak była maltretowana przez męża (Mój mąż bił mnie i poniżał przez 10 lat. Wiele razy łamał mi nos, żebra, wybijał zęby. Ale 15 dni temu nareszcie się to skończyło). Nagrobki nie pozostawiają wątpliwości jaki finał ma ta historia.

Kampania zachęca do korzystania z infolinii, ale przede wszystkim do przerwania milczenia – We Francji, co 3 dni jedna kobieta pada ofiarą przemocy małżeńskiej. Mówcie o tym zanim będzie za późno. Zadzwońcie na 3919. (En France, tous les trois jours une femme est victime de violences conjugales. Parlez-en avant de ne plus pouvoir le faire. Appelez le 3919.)
M. Kryńska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Violences conjugales
Czas:
2007.3.17 - 2007.4.7
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Francja
Nadawca:
Ministère du Travail, des Relations sociales, de la Famille, de la Solidarité, et de la Ville (Ministerstwo Pracy, Stosunków społecznych, Rodziny, Solidarności i Miasta)
Media:
Telewizja, plakaty, internet
Wykonawca:
CLM BBDO
Adresaci:
Francuzki w wieku 25-49 lat, świadkowie przemocy małżeńskiej
Hasło kampani:
En France, tous les trois jours une femme est victime de violences conjugales. Parlez-en avant de ne plus pouvoir le faire. Appelez le 3919.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek