────── 19.05.2017
Żenujące, kiczowate... 10 najgorszych polskich kampanii społecznych 2011 r.
Nawet anioł nie pomoże spotowi zrealizowanemu w ramach kampanii „Bez upadku” Państwowej Inspekcji Pracy i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Skierowany jest on zarówno do pracodawców z branży budowlanej, jak i pracowników budowlanych i ma na celu promocję szkoleń z zakresu BHP. Reklama komunikuje, że być może żarliwe modlitwy przed przystąpieniem do pracy powodują przydzielenie robotnikom osobistej asysty anioła stróża, ale niespecjalnie można na niego liczyć, a to zapewne z powodu powłóczystych szat, które zahaczają o wystające elementy rusztowania. To złości Anioła (w 17. sekundzie słychać „Ożeż ty!”). Anioł stróż okazał się bezużyteczny na budowie. Podobnie jak co najmniej dekada rozwoju animacji komputerowej przy kreacji tego spot’u.
CZYTAJ TEŻ:
-
14.07.2025
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025
Kwiaty
-
10.07.2025
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat