logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  19.05.2017

Żenujące, kiczowate... 10 najgorszych polskich kampanii społecznych 2011 r.

Nawet anioł nie pomoże spotowi zrealizowanemu w ramach kampanii „Bez upadku” Państwowej Inspekcji Pracy i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Skierowany jest on zarówno do pracodawców z branży budowlanej, jak i pracowników budowlanych i ma na celu promocję szkoleń z zakresu BHP. Reklama komunikuje, że być może żarliwe modlitwy przed przystąpieniem do pracy powodują przydzielenie robotnikom osobistej asysty anioła stróża, ale niespecjalnie można na niego liczyć, a to zapewne z powodu powłóczystych szat, które zahaczają o wystające elementy rusztowania. To złości Anioła (w 17. sekundzie słychać „Ożeż ty!”). Anioł stróż okazał się bezużyteczny na budowie. Podobnie jak co najmniej dekada rozwoju animacji komputerowej przy kreacji tego spot’u.








CZYTAJ TEŻ:


  • 14.07.2025

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze


  • 12.07.2025

    Kwiaty


  • 10.07.2025

    Nie ma powodu do świętowania


  • 08.07.2025

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie


  • 29.06.2025

    Prokop oddał głos… psu


  • 23.06.2025

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek