logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  19.05.2017

Żenujące, kiczowate... 10 najgorszych polskich kampanii społecznych 2011 r.

2 / 10
  

Nawet anioł nie pomoże spotowi zrealizowanemu w ramach kampanii „Bez upadku” Państwowej Inspekcji Pracy i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Skierowany jest on zarówno do pracodawców z branży budowlanej, jak i pracowników budowlanych i ma na celu promocję szkoleń z zakresu BHP. Reklama komunikuje, że być może żarliwe modlitwy przed przystąpieniem do pracy powodują przydzielenie robotnikom osobistej asysty anioła stróża, ale niespecjalnie można na niego liczyć, a to zapewne z powodu powłóczystych szat, które zahaczają o wystające elementy rusztowania. To złości Anioła (w 17. sekundzie słychać „Ożeż ty!”). Anioł stróż okazał się bezużyteczny na budowie. Podobnie jak co najmniej dekada rozwoju animacji komputerowej przy kreacji tego spot’u.








CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek