Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Edukacja, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 22.01.2024
Nauczyciel na całe życie
Pani Hellings od jakiegoś czasu zachowuje się bardzo dziwnie. Wszystkie otaczające ją przedmioty grupuje w układzie po sześć: kubki do kawy w swojej kuchni, jajka w wytłaczankach, kamyki na plaży, butelki z keczupem i musztardą na stołówce. Nawet plasterki banana na toście z czekoladą.
Kampania społeczna, zrealizowana na zamówienie kanadyjskiej organizacji pozarządowej The Newfoundland and Labrador Teachers’ Association, to doskonały przykład projektu, w którym główną rolę gra element zaskoczenia. Pozornie bezsensowne działania bohatera lub bohaterów znajdują swoje rozwiązanie w efektownym finale: zabawnym, zaskakującym albo – jak w przypadku pani Hellings – wyjątkowo wzruszającym:
Nazwa kampanii:
Teachers Change Lives
Czas:
2023.11
Kraje:
Kanada
Nadawca:
The Newfoundland and Labrador Teachers' Association
Media:
integrated (film, digital)
Wykonawca:
m5 the agency, Canada
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Pomarańcza