logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Naturhouse uczy o zdrowym żywieniu
04.03.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Naturhouse uczy o zdrowym żywieniu



Ogólnopolska akcja „Specjaliści poszukiwani”, zorganizowana przez Centra Dietetyczne Naturhouse rozpoczęła się 1 marca (Światowy Dzień Walki z Otyłością) i potrwa do końca kwietnia 2013 roku. Ma na celu zwrócenie uwagi na duży wpływ zmiany nawyków żywieniowych na ludzkie zdrowie i życie, również zawodowe. W tym celu przeprowadzone zostaną działania edukacyjne oraz profilaktyczne w firmach, które zgłoszą swój udział w akcji.

Zaplanowano bezpłatne konsultacje i spotkania z dietetykiem w miejscu pracy oraz plakaty edukacyjne, które będą przypominać pracownikom o podstawowych zasadach zdrowego odżywiania. Każdy pracownik otrzyma również materiały merytoryczne do pobrania oraz zaproszenie do dietetyka. Do akcji mogą zgłosić się firmy i instytucje oraz osoby prywatne, które chcą nauczyć się zdrowego odżywiania w pracy i na co dzień.

Aby wziąć udział, należy skontaktować się z organizatorem pod numerem infolinii 801 11 12 13 lub wejść na stronę www.specjaliści.com lub www.naturhouse.com.pl. Patronat nad akcją „Specjaliści poszukiwani” objęły Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny oraz Instytut Medycyny Pracy im. Prof. J. Nofera.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek