logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Natalia Kukulska sprzedaje stroje z „Bitwy na Głosy” na rzecz dzieci
07.05.2012
Tematy: Wydarzenia

Natalia Kukulska sprzedaje stroje z „Bitwy na Głosy” na rzecz dzieci



Natalia Kukulska sprzedaje stroje z programu „Bitwy na Głosy” na cel dobroczynny. Kreacje zostaną wystawione na aukcji, z której dochód zostanie przekazany porzuconym i osieroconym dzieciom – podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. – Pomimo tego, że nie udało się wygrać w Bitwie na Głosy nagrody finansowej dla Stowarzyszenia SOS, postanowiłam poszukać innego sposobu na znalezienie dla nich środków pieniężnych. Chcę przekazać wszystkie moje kreacje w jakich wystąpiłam w czterech odcinkach tego show na licytację.– powiedziała piosenkarka.

Natalia Kukulska jest Ambasadorką SOS. W marcu odwiedziła SOS Wioskę Dziecięcą w Siedlcach i placówkę wsparcia dziennego działającą w ramach Programu Umacniania Rodziny w Trzcińcu.

Na charytatywnej aukcji, można kupić stroje, w których wokalistka występowała w programie.

  • Kamizelka projektu Kuby Boneckiego. Inspiracją do zaprojektowania tej etnicznej kamizelki były motywy afrykanskie w piosence Michaela Jacksona „Wanna Be Starting Somenthing”.
  • Suknia projektu Violi Śpiechowicz. Sukienka jest udrapowana z jedwabnej organdyny w kolorach szarozielonym i ecru. Dzięki technice nakładania kolejnych warstw tkaniny i nacinania,  została uzyskana pierzasta struktura i lekkość.
  • Garnitur projektu Kuby Boneckiego opierający sie na klasycznej formie został przełamany nowatorskimi ramionami. Jedwabny ryps z połyskiem wraz ze skórzanymi wykończeniami w postaci klap oraz rękawów nabrał całkiem innego charakteru.
  • Finałowa kreacja projektu Violi Śpiechowicz.

Osobom, które wylicytują najwyższą kwotę za kreacje, artystka osobiście przekaże stroje podczas uroczystej Gali Stowarzyszenia, która odbędzie się 23 maja w Hotelu Mariott w Warszawie. Artystka przygotowała dla wygranych jeszcze jeden wyjątkowy prezent – niespodziankę – własnego projektu.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Wydarzenia

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek