Kampania „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze.” ma na celu zwiększenie świadomości wagi symboliki i barw narodowych oraz ich poprawnego wykorzystywania. Inicjatywa realizowana przez Grupę Lotos, wspólnie z Narodowym Centrum Kultury wystartowała 2 maja. Kampanii towarzyszą partnerzy: program Niepodległa, TVP i Polskie Radio.
– Z badania opinii społecznej, przeprowadzonego przez Narodowe Centrum Kultury, wynika, że szacunek dla symboli narodowych jest dla Polaków podstawowym wymiarem patriotyzmu – mówi dr hab. Rafał Wiśniewski, prof. UKSW, Dyrektor Narodowego Centrum Kultury – Kampania „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze” jest elementem szeroko zakrojonych działań NCK popularyzujących wiedzę na temat historii, tradycji i zwyczajów zawartych w polskich symbolach narodowych. W setną rocznicę odzyskania niepodległości NCK zaprasza wszystkich Polaków do wspólnego, radosnego świętowania pod biało-czerwonymi barwami.
Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze.
?? 2 maja 2018 roku startuje kampania społeczna zainicjowana przez Grupę LOTOS i Narodowe Centrum Kultury.Celem kampanii „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze.” jest zwiększenie świadomości Polaków na temat wartości barw i symboli narodowych oraz ich poprawnego wykorzystywania. ??Partnerami inicjatywy są: Niepodległa, TVP, Polskie Radio, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polski Związek Narciarski oraz Wydawnictwo Bajka.Premiera spotu odbyła się podczas konferencji prasowej, z której nagranie znajdziecie na naszym profilu.#SzanujFlagePL
Opublikowany przez Grupa LOTOS 25 kwietnia 2018
Narodowe Centrum Kultury i Grupa LOTOS zainicjowali kampanię edukacyjną, będącą wyrazem poszanowania historii pokoleń Polaków, dla których biało-czerwone barwy były oraz niezmiennie są wizualizacją najważniejszych ideałów. W ramach działań edukacyjnych przygotowano serię spotów telewizyjnych i radiowych. Szczegółowe informacje znajdują się również na stronie szanujflage.pl którą opracowano na podstawie książki Alfreda Znamierowskiego pt. „Orzeł Biały. Znak państwa i narodu”, wydawnictwo Bajka.
– Jesteśmy firmą dumną ze swoich polskich korzeni. Jako polska marka czujemy się odpowiedzialni nie tylko za rozwój gospodarczy naszego kraju, ale mamy też świadomość swojego oddziaływania na społeczeństwo. Wierzymy, że szerzenie wiedzy na temat prawidłowego używania barw narodowych to temat ważny dla każdego Polaka, w tym również dla naszych klientów – mówi Piotr Ciach, p.o. członka Zarządu Grupy LOTOS.
Już za chwilę Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej – dowiedz się więcej o jej historii, obejrzyj wideo i udostepnij! ??#BarwyWspólneInicjator kampanii: Grupa LOTOSPartnerzey: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Narodowe Centrum Kultury, Niepodległa, Telewizja Polska SA, Polskie Radio, Polski Związek Narciarski, Wydawnictwo Bajka, WSiP – Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne.
Opublikowany przez Narodowe Centrum Kultury 1 maja 2018
Start kampanii, nieprzypadkowo odbył się 2 maja w Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej.Inicjatywa Grupy LOTOS, Narodowego Centrum Kultury, programu Niepodległa oraz TVP i Polskiego Radia realizowana jest w ramach obchodów stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości
LOTOS jest aktywnym mecenasem polskiego sportu, wspiera, m.in. dwie najpopularniejsze dyscypliny sportowe w Polsce: piłkę nożną i skoki narciarski. Flaga Narodowa często towarzyszy kibicom podczas wydarzeń sportowych i właśnie dlatego chcemy, aby dzięki naszym działaniom pojawiała się w tych miejscach w sposób godny. Mamy nadzieję, że dzięki kampanii „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze” będziemy wspólnie z polskimi kibicami przeżywać wielkie sportowe emocje, stając się jedną drużyną narodową świadomie korzystającą ze swoich najważniejszych barw i symboli. – podsumowuje Piotr Ciach.
Narodowe Centrum Kultury NCK jest państwową instytucją, której zadaniem jest podejmowanie aktywności na rzecz rozwoju kultury w Polsce. Szczegółowe informacje i aktualne działania NCK znajdują się pod adresem www.nck.pl
www.szanujflagę.pl
Opublikowany przez Grupa LOTOS 2 maja 2018
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie