Nasz najlepszy przyjaciel
Wyjście na spacer z prezerwatywą ma przekonać do obdarzenia jej specjalnym uczuciem. Młoda artystka Sofia Proisylesnik, studentka francuskiej elitarnej szkoły graficznej, stworzyła dwie kreacje, które zostały wykorzystane do najnowszej kampanii prewencyjnej przeciw AIDS.
Miasto Paryż głosiło konkurs dla studentów drugiego roku w l’École Professionnelle Supérieure d’Arts graphiques et d’Architecture de la Ville de Paris (EPSAA; Wyższa Profesjonalna Szkoła Sztuk Graficznych i Architektury w Paryżu) na kreację zachęcającą do stosowania prezerwatyw. Spośród 30 młodych twórców, którzy nadesłali swoje prace, zwyciężyła Sofia Proisylesnik, która podeszła do tematu bez zbędnego moralizatorstwa, za to z dużą dawką humoru. Plakaty w dwóch wersjach – damskiej i męskiej – pojawiły się 15 lipca w 880 punktach miasta.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom