logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Irlandia, Pomoc społeczna, Walka z przemocą
   ──────  23.12.2013

Nastolatka trafiła do domu publicznego



Film zawiera wstrząsające sceny. Młoda dziewczyna ucieka z domu pełnego przemocy. Błąkając się po ulicach dużego i obcego miasta poznaje mężczyznę, który oferuje jej pomoc. W efekcie bohaterka zostaje zmuszona do prostytucji.

Krótki film z mocnym i bezpośrednim przekazem, zrealizowany przez Ogilvy & Mather ma na celu zwiększenie świadomości na temat specjalnej infolinii – Telefonu Alarmowego Zaginionych Dzieci. Infolinia została oficjalnie uruchomiona w czerwcu tego roku, a jej celem jest doradztwo i wsparcie zarówno dla młodych ludzi, jak i dla dorosłych. Zainteresowani mogą się poradzić w kwestiach dotyczących zaginięć dzieci w ciągu całego roku, przez 24 godziny na dobę.

Numer 116000 jest zarezerwowany w każdym kraju Unii Europejskiej dla Telefonu Alarmowego Zaginionych Dzieci. W Irlandii infolinia jest obsługiwana przez Irish Society for the Prevention of Cruelty to Children [ISPCC (Irlandzkie Towarzystwo Na Rzecz Zapobiegania Przemocy Wobec Dzieci)]. Organizacja jest najstarszą i najpopularniejszą irlandzką fundacją charytatywną na rzecz dzieci, która pracuje 24 godziny na dobę. Organizacja działa na rzecz praw dzieci oraz świadczy pomoc i usługi dla najmłodszych w potrzebie.

Na numer alarmowy może dzwonić każdy, kto znalazł się w sytuacji, w której dziecko zaginęło, uciekło lub zostało porwane. Zainteresowani mogą się kontaktować w celu uzyskania porady, jak zapobiec zagubieniu się małego dziecka w miejscu publicznym oraz w przypadku, gdy dane dziecko zaginęło lata temu, ale nadal go brakuje.

Spot przedstawia zaledwie jeden scenariusz, który mógłby się wydarzyć, gdy ginie dziecko. Końcowe napisy filmu zachęcają widzów do poparcia kampanii.

Martyna Kasprzak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Missing Children Hotline 116 000
Czas:
2013.12.10 - 2014.1.10
Tematy:
Pomoc społeczna, Walka z przemocą
Kraje:
Irlandia
Nadawca:
Irish Society for the Prevention of Cruelty to Children
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Ogilvy & Mather
Adresaci:
Obywatele Irlandii
Hasło kampani:
Even when there's nowhere left to run there's somewhere to turn (Nawet gdy nie ma już gdzie uciekać, jest gdzie się zwrócić)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek