logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Nastolatka trafiła do domu publicznego
23.12.2013
Tematy: Kampanie, Irlandia, Pomoc społeczna, Walka z przemocą

Nastolatka trafiła do domu publicznego



Film zawiera wstrząsające sceny. Młoda dziewczyna ucieka z domu pełnego przemocy. Błąkając się po ulicach dużego i obcego miasta poznaje mężczyznę, który oferuje jej pomoc. W efekcie bohaterka zostaje zmuszona do prostytucji.

Krótki film z mocnym i bezpośrednim przekazem, zrealizowany przez Ogilvy & Mather ma na celu zwiększenie świadomości na temat specjalnej infolinii – Telefonu Alarmowego Zaginionych Dzieci. Infolinia została oficjalnie uruchomiona w czerwcu tego roku, a jej celem jest doradztwo i wsparcie zarówno dla młodych ludzi, jak i dla dorosłych. Zainteresowani mogą się poradzić w kwestiach dotyczących zaginięć dzieci w ciągu całego roku, przez 24 godziny na dobę.

Numer 116000 jest zarezerwowany w każdym kraju Unii Europejskiej dla Telefonu Alarmowego Zaginionych Dzieci. W Irlandii infolinia jest obsługiwana przez Irish Society for the Prevention of Cruelty to Children [ISPCC (Irlandzkie Towarzystwo Na Rzecz Zapobiegania Przemocy Wobec Dzieci)]. Organizacja jest najstarszą i najpopularniejszą irlandzką fundacją charytatywną na rzecz dzieci, która pracuje 24 godziny na dobę. Organizacja działa na rzecz praw dzieci oraz świadczy pomoc i usługi dla najmłodszych w potrzebie.

Na numer alarmowy może dzwonić każdy, kto znalazł się w sytuacji, w której dziecko zaginęło, uciekło lub zostało porwane. Zainteresowani mogą się kontaktować w celu uzyskania porady, jak zapobiec zagubieniu się małego dziecka w miejscu publicznym oraz w przypadku, gdy dane dziecko zaginęło lata temu, ale nadal go brakuje.

Spot przedstawia zaledwie jeden scenariusz, który mógłby się wydarzyć, gdy ginie dziecko. Końcowe napisy filmu zachęcają widzów do poparcia kampanii.

Martyna Kasprzak



Nazwa kampanii:
Missing Children Hotline 116 000
Czas:
2013.12.10 - 2014.1.10
Nadawca:
Irish Society for the Prevention of Cruelty to Children
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Ogilvy & Mather
Adresaci:
Obywatele Irlandii
Hasło kampani:
Even when there's nowhere left to run there's somewhere to turn (Nawet gdy nie ma już gdzie uciekać, jest gdzie się zwrócić)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek