Marka OSHEE przygotuje serię wód i napojów oznaczonych logo akcji Szlachetna Paczka, prowadzonej przez Stowarzyszenie WIOSNA. Będą one dostępne od listopada, czyli od startu 16. edycji programu. Ze sprzedaży każdego oznakowanego produktu firma OSHEE przeznaczy 5% przychodu na wsparcie inicjatywy.
Na półkach sklepowych znajdzie się 5 produktów z portfolio marki, które oznaczone będą logo akcji. Będzie to izotonik o smaku Red Orange oraz wody witaminowe OSHEE w czterech wariantach smakowych: HERBAL, Magnez + B6, Witaminy i minerały oraz ZERO.
Oficjalne otwarcie bazy potrzebujących rodzin nastąpi 19 listopada bt. Tegoroczny Finał odbędzie się w dniach 10-11 grudnia. Inicjatywa działa od 2001 roku, kiedy to studenci krakowskiego duszpasterstwa po raz pierwszy zorganizowali pomoc dla potrzebujących ze swojej okolicy, dotarli wówczas do 30 rodzin. 15 lat później pomoc otrzymało prawie 21 tysięcy rodzin.
Współpraca pomiędzy marką OSHEE i Stowarzyszeniem WIOSNA rozpoczęła się w ubiegłym roku. Podczas zeszłorocznej edycji OSHEE stworzyło oficjalny napój SuperW, który wspomagał wolontariuszy podczas rozwożenia paczek potrzebującym, a zysk z jego sprzedaży zasilał konto Stowarzyszenia na rzecz programu.
OSHEE działa na rynku napojów funkcjonalnych. W ofercie znajdują się napoje izotoniczne, wody funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych, a także produkty spożywcze takie jak batony i ciastka zbożowe czy cukierki z witaminami.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów