logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Napoje OSHEE dla Szlachetnej Paczki
11.10.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Napoje OSHEE dla Szlachetnej Paczki



Marka OSHEE przygotuje serię wód i napojów oznaczonych logo akcji Szlachetna Paczka, prowadzonej przez Stowarzyszenie WIOSNA. Będą one dostępne od listopada, czyli od startu 16. edycji programu. Ze sprzedaży każdego oznakowanego produktu firma OSHEE przeznaczy 5% przychodu na wsparcie inicjatywy.

Na półkach sklepowych znajdzie się 5 produktów z portfolio marki, które oznaczone będą logo akcji. Będzie to izotonik o smaku Red Orange oraz wody witaminowe OSHEE w czterech wariantach smakowych: HERBAL, Magnez + B6, Witaminy i minerały oraz ZERO.

Oficjalne otwarcie bazy potrzebujących rodzin nastąpi 19 listopada bt. Tegoroczny Finał odbędzie się w dniach 10-11 grudnia. Inicjatywa działa od 2001 roku, kiedy to studenci krakowskiego duszpasterstwa po raz pierwszy zorganizowali pomoc dla potrzebujących ze swojej okolicy, dotarli wówczas do 30 rodzin. 15 lat później pomoc otrzymało prawie 21 tysięcy rodzin. 

Współpraca pomiędzy marką OSHEE i Stowarzyszeniem WIOSNA rozpoczęła się w ubiegłym roku. Podczas zeszłorocznej edycji OSHEE stworzyło oficjalny napój SuperW, który wspomagał wolontariuszy podczas rozwożenia paczek potrzebującym, a zysk z jego sprzedaży zasilał konto Stowarzyszenia na rzecz programu.

OSHEE działa na rynku napojów funkcjonalnych. W ofercie znajdują się napoje izotoniczne, wody funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych, a także produkty spożywcze takie jak batony i ciastka zbożowe czy cukierki z witaminami.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek