Słomka do picia wyglądająca jak rura wydechowa straszy w kampanii proekologicznej w Hongkongu. Na wieczkach kubków* sprzedawanych na stacjach benzynowych i w sklepach przy drogach i trasach szybkiego ruchu, umieszczono zdjęcie tyłu samochodu, które wraz z wbitą w nie rurką do picia, w kolorze stalowym, sprawia wrażenie picia spalin prosto z samochodu.
Hasło "Pollution is closer than you think" (Zanieczyszczenie jest bliżej niż ci się wydaje) jest jasnym komunikatem, natomiast nie wskazuje na żadne konkretne działanie, jakie można podjąć by zminimalizować skutki złej informacji. Zaprzestać jeździć samochodem? Oddać papierowy kubek do recyklingu?
* (od redakcji) Niestety nie wiemy, i takiej informacji nie udało nam się uzyskać, którzy producenci napojów wyrazili zgodę na to by ich produkty sprzedawane były w takim opakowaniu. To sprawia, że podejrzenie wielu internautów, którzy twierdzą, że kampania w rzeczywistości nie miała miejsca, a jest tylko pomysłem agencji JWT dla Friends of the Earth, nabiera sensu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem