Uwaga – drastyczna kampania. Wykorzystywanie seksualne dzieci pozostawia w nich traumatyczny ślad na całe życie. Dosłownie pokazane okaleczanie małych dzieci rozgrzanym żelazem w kampanii „Remove is hard. Protect is easier. (Usunąć jest trudno. Łatwiej jest chronić) może wywołać niemal fizyczny ból u odbiorców. Layouty przygotowano w dwóch wersjach – „anal sex” i „oral sex”. Kampanię zrealizowała agencja Creative JuiceG1 dla Tajskiej Fundacji Ochrony Dzieci w kwietniu 2008 roku.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne