Uwaga – drastyczna kampania. Wykorzystywanie seksualne dzieci pozostawia w nich traumatyczny ślad na całe życie. Dosłownie pokazane okaleczanie małych dzieci rozgrzanym żelazem w kampanii "Remove is hard. Protect is easier. (Usunąć jest trudno. Łatwiej jest chronić) z Tajlandii może wywołać niemal fizyczny ból u odbiorców. Layouty przygotowano w dwóch wersjach – "anal sex" i "oral sex".
Kampanię zrealizowała agencja Creative JuiceG1 dla Tajskiej Fundacji Ochrony Dzieci (Child Protection Foundation of Thailand) w kwietniu 2008 roku.
Nazwa kampanii:
Remove is hard. Protect is easier.
Czas:
2008.4.1 - 2008.4.15
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Tajlandia
Nadawca:
Child Protection Foundation of Thailand
Media:
Prasa, internet
Wykonawca:
Creative JuiceG1 (Bangkok)
Adresaci:
Osoby dorosłe; świadkowie przemocy seksualnej wobec dzieci
Hasło kampani:
Remove is hard. Protect is easier.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu