Uwaga – drastyczna kampania. Wykorzystywanie seksualne dzieci pozostawia w nich traumatyczny ślad na całe życie. Dosłownie pokazane okaleczanie małych dzieci rozgrzanym żelazem w kampanii "Remove is hard. Protect is easier. (Usunąć jest trudno. Łatwiej jest chronić) z Tajlandii może wywołać niemal fizyczny ból u odbiorców. Layouty przygotowano w dwóch wersjach – "anal sex" i "oral sex".
Kampanię zrealizowała agencja Creative JuiceG1 dla Tajskiej Fundacji Ochrony Dzieci (Child Protection Foundation of Thailand) w kwietniu 2008 roku.
Nazwa kampanii:
Remove is hard. Protect is easier.
Czas:
2008.4.1 - 2008.4.15
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Tajlandia
Nadawca:
Child Protection Foundation of Thailand
Media:
Prasa, internet
Wykonawca:
Creative JuiceG1 (Bangkok)
Adresaci:
Osoby dorosłe; świadkowie przemocy seksualnej wobec dzieci
Hasło kampani:
Remove is hard. Protect is easier.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
14.07.2022
Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim