Kampanie społeczne, zniechęcające kierowców do korzystania z komórek podczas prowadzenia pojazdów, często bazują na przewrotnym, a czasami wręcz czarnym poczuciu humoru.
Dobrym przykładem może być tutaj nigeryjska kampania outdoorowa, zrealizowana na zamówienie firmy produkującej kaski. Hasło inicjatywy: Teraz możesz sobie pisać podczas jazdy (You can now text while you drive) zostało uzupełnione o wisielczy komunikat: Nakryliśmy cię! Co z jednej strony oznacza przyłapaliśmy cię, z drugiej jednak strony może zostać odczytane dosłownie. Nakryliśmy cię, czyli nakryliśmy wieko twojej trumny.
txt: Dorota Chrobak
Nadawca:
Rogue caskets
Media:
outdoor
Wykonawca:
school: Amminus
zobacz także
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?