Kampanie społeczne, zniechęcające kierowców do korzystania z komórek podczas prowadzenia pojazdów, często bazują na przewrotnym, a czasami wręcz czarnym poczuciu humoru.
Dobrym przykładem może być tutaj nigeryjska kampania outdoorowa, zrealizowana na zamówienie firmy produkującej kaski. Hasło inicjatywy: Teraz możesz sobie pisać podczas jazdy (You can now text while you drive) zostało uzupełnione o wisielczy komunikat: Nakryliśmy cię! Co z jednej strony oznacza przyłapaliśmy cię, z drugiej jednak strony może zostać odczytane dosłownie. Nakryliśmy cię, czyli nakryliśmy wieko twojej trumny.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów