Najtańsza kampania świata
Sędzia wyjął monetę i zgodnie z piłkarską tradycją wylosował strony boiska dla drużyn. Następnie, na oczach milionów brazylijskich kibiców, wrzucił monetę do wielkiej urny. „Liczy się każdy grosz“ – przekonuje kampania „The heads and tails coin donation“ (Dotacja: orzeł czy reszka).
Obra do Berco to brazylijska organizacja pozarządowa utrzymująca się z chojności darczyńcow. Jej celem jest opieka nad 400 dziećmi i nastolatkami w Sao Paulo. Aby wesprzeć działalność organizacji agencja Lew’Lara/TBWA zrealizowała akcję społeczną tuż przed meczem między dwoma najważniejszymi drużynami piłki nożnej w Brazylii: Corinthians oraz Guarani. W ten sposób udało się skupić na szlachetnym celu uwagę kibiców oraz najważniejszych mediów w kraju.
Celem kampanii było przekonanie wszystkich odbiorców do udzielenia choćby najdrobniejszego wsparcia finansowego na rzecz organizacji Obra do Berco. Więcej informacji na jej temat można znaleźć na stronie obradoberco.org.br
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem