logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  16.03.2012

Najtańsza kampania świata



Sędzia wyjął monetę i zgodnie z piłkarską tradycją wylosował strony boiska dla drużyn. Następnie, na oczach milionów brazylijskich kibiców, wrzucił monetę do wielkiej urny. „Liczy się każdy grosz“ – przekonuje kampania „The heads and tails coin donation“ (Dotacja: orzeł czy reszka).

Obra do Berco to brazylijska organizacja pozarządowa utrzymująca się z chojności darczyńcow. Jej celem jest opieka nad 400 dziećmi i nastolatkami w Sao Paulo. Aby wesprzeć działalność organizacji agencja Lew’Lara/TBWA zrealizowała akcję społeczną tuż przed meczem między dwoma najważniejszymi drużynami piłki nożnej w Brazylii: Corinthians oraz Guarani. W ten sposób udało się skupić na szlachetnym celu uwagę kibiców oraz najważniejszych mediów w kraju.

Celem kampanii było przekonanie wszystkich odbiorców do udzielenia choćby najdrobniejszego wsparcia finansowego na rzecz organizacji Obra do Berco. Więcej informacji na jej temat można znaleźć na stronie obradoberco.org.br
Paulina Wajszczak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The heads and tails coin donation
Czas:
2012.3.9 - 2012.3.9
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Obra do Berco
Media:
Ambient
Wykonawca:
Lew'Lara/TBWA
Adresaci:
Obywatele Brazylii, kibice piłki nożnej
Hasło kampani:
Donate. Any amount counts (Wrzuć datek. Każdy grosz się liczy)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek