Hitler zabił miliony, tytoń jeszcze więcej. Zestawienie proste, przewrotne i podane przez uznaną agencję reklamową Saatchi&Saatchiw bardzo „papierosowej” kreacji. Na potrzeby zrealizowanej w Brazylii kampanii przygotowano plakaty, które przedstawiają wizerunek Hitlera uzyskany przez sąsiadujące ze sobą „pixele”, będące papierosami oglądanymi od strony tytoniu i od strony filtra. Zostały opatrzone hasłem: „Papierosy zabiły więcej”. Paweł Niziński z firmy GoodBrand w wypowiedzi dla kampaniespoleczne.pl kampanię ocenił bardzo pozytywnie i dokładnie zanalizował ideę kreatywną oraz kreację „tytoniowego Hitlera”. Stwierdza także, że dzięki kontrowersyjnemu, ale niemoralizującemu przekazowi reklama ma szansę na sukces w social media. – Tylko mocne, ciekawe, kontrowersyjne działania rozpowszechniają się „same” – mówi Paweł Niziński. – Treść dociera do coraz szerszych kręgów jakby przy okazji. Być może gdyby nie ta właśnie forma, przekaz nigdy by do nich nie dotarł, nigdy by nie był przekazywany dalej. Bo czy często „podajemy dalej” nudne kazania?
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
14.07.2025
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025
Kwiaty
-
10.07.2025
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat