logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  21.03.2022

Najsilniejszy człowiek na świecie



Dla klipów kręconych na potrzeby kampanii – w tym kampanii społecznych – obowiązują restrykcyjne limity czasowe, podyktowane przede wszystkim cenami za emisję. Najpopularniejsze formaty to 30 i 45 sekund. Niekiedy pojawiają się dłuższe produkcje, rzadko jednak ich długość przekracza dwie minuty.

Film The Gym Saved My Life trwa ponad cztery minuty, co w branży kampanii społecznych stanowi zupełny ewenement. W dodatku trudno nazwać go typowym klipem promocyjnym – to raczej pełnoprawny, choć krótkometrażowy dokument, opowiadający historię Toma Stoltmana, zdobywcy tytułu The World’s Strongest Man, a zarazem osoby ze zdiagnozowanym autyzmem. Stoltman jako dziecko zmagał się z ogromnymi problemami i odrzuceniem ze strony rówieśników. Dopiero treningi na siłowni pozwoliły mu zbudować siłę, zarówno fizyczną, jak i psychiczną, i dziś może śmiało mówić, że „autyzm jest jego supermocą”. Nie bez znaczenia pozostaje także fakt, że Tom od początku miał wsparcie w swoim bracie Luke’u a The Gym Saved My Life oprócz historii przezwyciężania słabości jest również piękną opowieścią o braterskiej miłości, bliskości i odpowiedzialności.

Film powstał na zamówienie brandu Monster Energy. Reżyserem filmu jest David Barr, za produkcję odpowiadało studio KODE.

autyzm   |  film   |  Wielka Brytania   |  walka z wykluczeniem społecznym   |  Komunikacja w rodzinie   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  sport   |  rodzeństwo   | 


Nazwa kampanii:
The Gym Saved My Life
Czas:
2022.2.18
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Monster Energy
Media:
film
Wykonawca:
KODE, United Kingdom
Hasło kampani:
#ReadyToReign





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 09.08.2022

    Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek