Kreacje / printy, Kampanie, Hiszpania, Edukacja, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
────── 09.08.2022
Najniebezpieczniejsze zwierzę
To paradoks. Najniebezpieczniejsze zwierzę w lesie w ogóle w nim nie mieszka. Szacuje się, że od 1 stycznia do połowy lipca 2022 roku w Hiszpanii wybuchło 288 pożarów, w efekcie których spłonęło ponad 115 tysięcy hektarów lasów. Ponad połowa pożarów została wywołana przez człowieka.
Kampania The most dangerous animal została zrealizowana przez hiszpańską agencję Whakamua i należy do działań z zakresu agency self-promo.
Nazwa kampanii:
The most dangerous animal
Czas:
2022.7
Kraje:
Hiszpania
Nadawca:
Whakamua
Media:
integrated (print, digital)
Wykonawca:
Whakamua, Spain
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów