Najniebezpieczniejsza pozytywka na świecie
Tylko jedna piąta funduszy, które Norwegia przeznacza na transport, służy utrzymaniu dróg publicznych. The Norwegian Automobile Federation (NAF), by uzmysłowić władzom efekty takiej polityki, zrealizowała jedną z najciekawszych i najoryginalniejszych kampanii społecznych ostatnich miesięcy. Mapę dziur znajdujących się na jednej z najbardziej zaniedbanych norweskich szos przekształciła w… melodię odgrywaną przez dziecięcą pozytywkę. Pozytywki zostały następnie wysłane bezpośrednio do polityków i innych osób odpowiedzialnych za drogownictwo. Wszystkie przesyłki opatrzono dwuznacznym hasłem: Does this sound good to you? (w wolnym tłumaczeniu: Dobrze to wygląda według ciebie?). Film stanowiący zapis kampanii można obejrzeć poniżej.
The Road Safety Music Box to przykład tzw. direct advertisement, czyli kampanii kierowanej bezpośrednio do zainteresowanych osób – z pominięciem prasy, radia i telewizji, a nawet internetu czy social mediów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family