Najniebezpieczniejsza pozytywka na świecie
Tylko jedna piąta funduszy, które Norwegia przeznacza na transport, służy utrzymaniu dróg publicznych. The Norwegian Automobile Federation (NAF), by uzmysłowić władzom efekty takiej polityki, zrealizowała jedną z najciekawszych i najoryginalniejszych kampanii społecznych ostatnich miesięcy. Mapę dziur znajdujących się na jednej z najbardziej zaniedbanych norweskich szos przekształciła w… melodię odgrywaną przez dziecięcą pozytywkę. Pozytywki zostały następnie wysłane bezpośrednio do polityków i innych osób odpowiedzialnych za drogownictwo. Wszystkie przesyłki opatrzono dwuznacznym hasłem: Does this sound good to you? (w wolnym tłumaczeniu: Dobrze to wygląda według ciebie?). Film stanowiący zapis kampanii można obejrzeć poniżej.
The Road Safety Music Box to przykład tzw. direct advertisement, czyli kampanii kierowanej bezpośrednio do zainteresowanych osób – z pominięciem prasy, radia i telewizji, a nawet internetu czy social mediów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?
-
10.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
09.01.2025
Tradycyjna telewizja czy streaming? Przyszłość mediów w dobie platform cyfrowych
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik