Najniebezpieczniejsza pozytywka na świecie
Tylko jedna piąta funduszy, które Norwegia przeznacza na transport, służy utrzymaniu dróg publicznych. The Norwegian Automobile Federation (NAF), by uzmysłowić władzom efekty takiej polityki, zrealizowała jedną z najciekawszych i najoryginalniejszych kampanii społecznych ostatnich miesięcy. Mapę dziur znajdujących się na jednej z najbardziej zaniedbanych norweskich szos przekształciła w… melodię odgrywaną przez dziecięcą pozytywkę. Pozytywki zostały następnie wysłane bezpośrednio do polityków i innych osób odpowiedzialnych za drogownictwo. Wszystkie przesyłki opatrzono dwuznacznym hasłem: Does this sound good to you? (w wolnym tłumaczeniu: Dobrze to wygląda według ciebie?). Film stanowiący zapis kampanii można obejrzeć poniżej.
The Road Safety Music Box to przykład tzw. direct advertisement, czyli kampanii kierowanej bezpośrednio do zainteresowanych osób – z pominięciem prasy, radia i telewizji, a nawet internetu czy social mediów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca