logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Nowa Zelandia, Praca i polityka zatrudnienia, Równouprawnienie i tolerancja, Organizacje pozarządowe / NGO
   ──────  07.04.2021

Najlepszy sposób na zrujnowanie kariery



Jaki jest najlepszy sposób na zrujnowanie kariery? W przypadku kobiet to proste – wystarczy urodzić dziecko.

Nowozelandzki oddział agencji Saatchi & Saatchi otrzymał zlecenie na wielokanałową kampanię społeczną, nagłaśniającą problem tzw. „karania za macierzyństwo” („Motherhood Penalty”). Ich pomysł okazał się nie tylko odważny, ale też mocno „insajderski”. Do stworzenia koncepcji kreatywnej zaprosili bowiem szwedzką animatorkę, Annę Mantzaris, która w 2018 roku odniosła spektakularny sukces krótkometrażową animacją „Enough”, gdzie bohaterami są bardzo źle zachowujące się filcowe ludziki. Po czym – dali artystce wolną rękę. Mantzaris na zamówienie agencji wykreowała film, będący de facto sequelem „Enough”: tu również bohaterami są filcowe ludziki i również mamy do czynienia ze złym zachowaniem. Tyle że tym razem sedno tkwi zupełnie gdzie indziej.

Film autorstwa i według scenariusza Anny Mantzaris:

Słynny pierwowzór, czyli krótkometrażową animację „Enough” autorstwa Anny Mantzaris można obejrzeć poniżej. Więcej o artystce można dowiedzieć się TUTAJ.



Nazwa kampanii:
A Career-Limiting Campaign
Czas:
2021.3.8
Tematy:
Praca i polityka zatrudnienia, Równouprawnienie i tolerancja, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Nowa Zelandia
Nadawca:
Global Women
Media:
integrated (print, film)
Wykonawca:
Saatchi & Saatchi, New Zealand





polecamy ─── 27.01.2021

Covidman i… inne niebezpieczeństwa


Pandemia Covid-19 nie tylko gruntownie przeorała nasze dotychczasowe życie, ale również zdominowała kampanie społeczne na całym świecie. W...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.04.2021

    Nie tylko mężczyźni zasługują na pomniki


  • 16.04.2021

    Największy w Polsce raport praktyk CSR już opublikowany!


  • 15.04.2021

    Marka Cheetos planuje napełnić milion misek dla zwierząt ze schronisk


  • 15.04.2021

    Natura z plastiku


  • 14.04.2021

    …because the Baker hired Simone…


  • 14.04.2021

    Nie musisz mówić, by usłyszano twój głos


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek